A weboldalon cookie-kat használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában ELFOGADOM
Produkty Menu
0
Vy ste navštívili: > >

FAQ

1. Ak nesedí veľkosť, je možné vymeniť?

Áno, samozrejme, na výmenu je k dispozícii 14 dní. Výmena je veľmi jednoduchá. V každom odoslanom balíka sa nachádza Formulár na spätné zaslanie, tento formulár sa musí vyplniť a poslať nám späť spolu s balíkom.

2. Je záruka spätného odkúpenia?

Áno, samozrejme, do 14 dní môžete bez udania dôvodu odstúpiť od kúpy. V takomto prípade prevedieme celú sumu na vami zadané číslo bankového účtu. V takomto prípade vy znášate náklady na spätné odoslanie balíka. Prosím berte na vedomie, že produkt môže zobrať späť len v pôvodnom stave a balení. Nie je možné vymeniť alebo spätne odkúpiť vypraný produkt, bez balenia a s vôňou, ktorá sa nezhoduje s vôňou pôvodného produktu.

3. Kde sa nachádzajú obchody?

V súčasnosti obchody nemáme, je možné iba nakupovanie on-line.

4. Je možné vyskúšať si produkty niekde?

V súčasnosti neprevádzkujeme tzv. showroom. Ako náhle bude takáto možnosť, bude to zverejnené všade.

5. Čo sa stane, ak nemôžem prevziať produkt?

Ak nemôžete prevziať produkt, lebo nie ste doma, žiadny problém. Kuriér sa trikrát pokúsi o doručenie a pritom sa bude snažiť zastihnúť vás aj telefonicky. Pokiaľ je doručenie neúspešné aj na tretí pokus, potom sa nám balík vráti a môžeme ho doručiť zaplatením ďalších prepravných nákladov.

6. Čo sa stane, ak si to predsa len rozmyslím po zadaní objednávky?

V takomto prípade vás prosíme, aby ste napísali e-mail na e-mailovú adresu info@seraphstore.com. Pokiaľ si chcete byť istí, že ste objednávku zrušili, zavolajte nám na telefónne číslo 06 30 381 6446.

7. Čo sa stane, ak neprevezmem objednaný balík?

Pokiaľ neprevezmete balík, potom si poznačíme e-mailovú adresu a pri zadaní nasledujúcej objednávky si účtujeme 1500 Ft navyše, nakoľko my musíme hradiť náklady na doručenie a ďalšie náklady aj v takom prípade, ak nedošlo k odovzdaniu balíka.

8. Môžem platiť aj u kuriéra?

Áno, samozrejme, v takomto prípade prosím zvoľte možnosť platby na dobierku.

9. Koľko stojí doprava?

Základná cena dopravy je 1170 Ft, v prípade dobierky si účtujeme 500 Ft navyše. V prípade viacerých produktov táto suma môže presiahnuť aj 2000 Ft, ale pracujeme na tom, aby doprava bola bezplatná nad istou sumou.

10. Môžete produkt odložiť na pár dní?

Je to možné, ale len v tom prípade, ak uhradíte cenu produktu bankovým prevodom alebo bankovou kartou ešte v ten deň.

11. Je platba vopredbezpečná?

V úplnej miere. Platobný systém našej spoločnosti na platbu bankovou kartou s názvom OTP Simple je jedným z najspoľahlivejších systémov v Maďarsku. Z transakcií sa vyhotovujú správy, ktoré si môžete kedykoľvek skontrolovať aj Vy. V prípade bankového prevodu aj vy dostanete potvrdenie o tom, že ste na účet našej spoločnosti previedli sumu objednávky. Kedykoľvek vás môžeme samozrejme identifikovať podľa čísla objednávky a vášho mena. V prípade platby cez PayPal si takisto môžete stiahnuť tieto potvrdenia z vlastného konta a tým pádom potvrdiť, že došlo k úhrade.

12. Viete mi pomôcť v tom, akú veľkosť si mám vybrať?

Áno, samozrejme. Smelo nám napíšte e-mail na e-mailovú adresu info@seraphstore.com, alebo zavolajte nášmu zákazníckemu servisu na telefónne číslo 06 30 381 6446, kde sú vám naši kolegovia k dispozícii a poskytnú vám odborné rady.

13. Nesprávne som uviedol/-a veľkosť, počet ks, atď. Čo môžem urobiť?

Žiadame Vás, že ak ste si to všimli ešte včas, zavolajte nám na telefónne číslo 06 30 381 6446 a naši kolegovia s tým pomôžu. Pokiaľ nie sme práve dostupní, napíšte nám e-mail na e-mailovú adresu info@seraphstore.com.